Az internetes társkereső oldalak

Tudom nem ide tartozik de személyes tapasztalatot kell ,hogy megosszak veletek és bár semmi köze az oldal profiljához,de ezért az egy cikkért nem fogok új blogot indítani.Az internetes társkereső oldalak ,a teljesség igénye nélkül és nem reklámozásképpen (Badoo,csajok és pasik,randihely,Twosome,vagyok neked......stb).

Gondoltam valahol vár rám a boldogság és egy nő akivel boldoggá tesszük egymást.Tehát regisztráltam néhány társkereső oldalra ,hogy rátalálhatok, de mivel férfi vagyok alapból óriási hátránnyal indulok .A profilom elkészítésénél teljesen az őszinteségre alapoztam,mert mi értelme hazudni előbb utóbb úgy is kiderül és csak árt a kibontakozó kapcsolatnak.Kezdjük a Badoo-val.Elkészített profilomon mindent kitöltöttem hogy minél teljesebb legyen és elkezdtem keresni a potenciális jelölteket.Viszont azt eldöntöttem ,hogy nem fogok előfizetni egy másik oldalon tapasztalt dolog miatt ,de erről később.Szóval elkezdtem keresni a jelölteket volt akivel csevegni is sikerült,de amint elmondtam nekik ,hogy milyen hosszú kapcsolatot zártam le és ,hogy vannak gyerekeim rögtön eltűntek,vagy nem válaszoltak.A másik hátulütője az ilyen oldalaknak az ,hogy vannak olyan férfitársaim akik nem tudják mi az a türelem mit jelent az hogy ismerkedés és nem tudnak megfelelően beszélni egy nővel .Rengeteg visszajelzést kaptam olyan nőktől akik csak beszélgetni vannak fenn hogy csak szexajánlattal keresik meg őket,vagy ha nem válaszolnak rögtön a következő üzenetben már trágár és durva szavakat használnak.Abba egyikük sem gondol bele ,hogy vagy ismerkedik már a megfelelő partnerrel és azért nem válaszol(erre is volt példa nekem válaszolt a hölgy ,hogy ne haragudjak meg ,de úgy néz ki ő megtalálta a párját későn írtam,persze én megköszöntem és sok sikert kívántam nekik),engem úgy neveltek hogy adjam meg mindenkinek a tiszteletet.Nekem nem vettek autót házat a szüleim nem olyan családból származom amit elértem azt magamnak köszönhetem megdolgoztam érte,na de ne térjünk el a témától.Vagy éppen rengetegen írnak neki mert tényleg nagyon szép és mindenki őt akarja megszerezni,vagy éppen azért nem válaszol mert nem vagyunk az esete.Azzal hogy bizonyos emberek tahó módon viselkednek a nőkkel elveszik a kedvüket attól ,hogy a normális társkeresőkkel szóba álljanak ,mert már attól tartanak, hogy az az ember is ugyanolyan mint a többi.Biztosan vannak kivételek de a legtöbben vagy csak kalandot keresnek vagy szexkapcsolatot,pedig ezekre is megvannak a megfelelő oldalak csak keresni kellene őket ,ja meg ott zsebbe kell nyúlni.Gondolom van olyan nő is aki csak szexet keres de még nem találkoztam olyannal .Én komoly kapcsolat reményében regisztráltam ,hátha sikerül megtalálnom de eddig nem jött össze ,de ami késik nem múlik .

Csajok és pasik
A másik oldal ahová regisztráltam ,de itt egy kisebb siker után pénzt is fektettem bele 5000 Ft-ot ami valakinek kevés nekem egy kicsit sok a semmiért.Szóval itt lehet olyan "pókokat" küldeni amiben szépen megfogalmazott flörtök vannak .Kis keresgélés után találtam egy hölgyeményt nem messze a lakóhelyemtől és még akkor nem voltam előfizető gondoltam dobok egy "pókot"hátha lehet valami nemsokára ő is küldött és ez ment oda vissza.Gondoltam lehet más is előfizetek hogy tudjunk írni egymásnak és amikor leírtam neki hogy szívesen megismerném meg ,hogy írhat nyugodtan ,mert előfizettem hirtelen abbamaradt minden.Ennél az esetnél nálam is kiborult a bili  egy kicsit és írtam neki ,hogy annyit talán megérdemelnék hogy leírja hogy felejtsem el.Le is írta csak azt nem értem addig miért kellett játszani a másik ember érzéseivel.Ez még egyszer előfordult de onnan választ sem kaptam úgyhogy nem is erőltettem tovább,megtanultam méltósággal viselni a vereséget és profitálni belőle ,hogy el tudjam érni a céljaimat ,megtaláljam a boldogságom.A többi oldalról még nem igazán tudok mit írni mert még nagyon frissek és még nem igazán volt időm beszélni rajtuk senkivel sem .Van még a Love.hu ,de azt sem igazán kedvelem.

Szóval a tanulság az ilyen oldalakkal az ,hogy bár vannak normális társkeresők rajta az olyan emberek miatt akiknek se türelmük nincs a nőkhöz se egy kedves szót nem tudnak szólni ,az olyanok mint én aki szeretné megtalálni a párját óriási hátránnyal indulnak,és még a kedves hölgytársaimnak akik keresik az igazit mindenkinek vannak hibái senki sem tökéletes lehet hogy nagyon jól néz ki izmos stb..,de nem tud normálisan megszólalni vagy éppen lehetne még sorolni.Nem mondom azt sem lehet magasra tettem a mércét ,de szerintem nem én egy átlagos egyszerű nőt keresek,szemüvegesek előnyben ők a gyengéim,de a legtöbb nő álompasit keres abban már biztos vagyok ,de talán valamikor az utamba sodor az élet egy olyan nőt akinek megfelelek úgy ahogy vagyok.Ja és még az ,hogy soha nem tudhatjuk hány éves az aki a másik oldalon van ,volt egy lány aki 27-nek írta magát és  a Facebookon derült ki ,hogy pár nap múlva lesz 17,szóval ezzel is vigyázni kell ,meg sok szerintem a hamis kép is amin nem is az illető van .Én megpróbáltam csak úgy feltölteni egy képet ami a netről származott az enyémet levette az oldal ,közben rengeteg nőnél látni olyan képet hogy virágot ,erdőt ábrázol szóval ,ha én megmutatom magam a teljes valómban akkor egy nő se szégyelje már magát megmutatni.Na erről ennyit amúgy se ide tartozik csak le kellett írnom és ezért az egy cikkért nem szándékoztam új blogot indítani .

Megjegyzések

  1. Ehhez is érdemes csatlakozni, talán egyszer kinövi magát: https://www.facebook.com/groups/821152921284638/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

UFO baleset Magyarországon-A "Másik objektum"művelet

Ősvilági csillagkapuk- Ahol az istenek a Földre léptek

Magas szőkék, kis szürkék, gyíkemberek – Földönkívüli fajok