Segíts,hogy kislányommal álmaink házába költözhessünk

 Bár mostanában keveset írtam ,mégis köszönöm mindenkinek aki követi a facebook oldalamat és látogatja a blogomat.A facebook oldal azért jött létre 2015-ben ,hogy a hasonló gondolkodású embereket összefogja ,közösségbe tömörítse.Tavaly a világjárvány kitörésekor és az eltelt időben,szándékosan nem írtam a jelenlegi helyzetről,elhatárolódtam tőle,hiszen a csapból is ez folyik.Most egy kis segítséget szeretnék kérni ettől a közösségtől. Végső elkeseredésemben fordulok önökhöz,hozzátok.Szeretnénk családommal egy kertes házba költözni,mivel kislányomnak nagy mozgásigénye van ,de sajnos az önerőnk nem elég arra ,hogy megvegyük.Banki hitel egyenlőre sajnos szóba sem jöhet ,mert egy korábbi hibám miatt felkerültem a khr listára,és mire lekerülök róla,félek hogy ez a ház addigra elkel. Pedig mind elhelyezkedésben mind pedig elrendezésben nekünk ez lenne a megfelelő. Indítottam Paypalon egy gyűjtést hátha sikerül az emberek jóindulatával összegyüjteni a hiányzó összeget.Felajánlani csak azt tudom ,hogy e-book formában hamarosan megjelenik a blog legnépszerűbb témáiból való gyüjtemény,valamint dolgozom egy sci-fi regényen ,ha ez elkészül ,minden kedves adományozómnak szívesen elküldöm.Az alábbi linken lehet az adományokat elküldeni: https://paypal.me/pools/c/8xf74iYBgV Nincs meghatározva összeg bármennyinek örülünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

UFO baleset Magyarországon-A "Másik objektum"művelet

Ősvilági csillagkapuk- Ahol az istenek a Földre léptek

Magas szőkék, kis szürkék, gyíkemberek – Földönkívüli fajok