A Mansfieldi Ufo

Mansfield - North Central Ohio

Felhívásba kezdett a News Journal alig néhány órával azután egy történet megjelent vasárnap a nyomtatott  és a digitális platformokon. Ez  egy jól ismert UFO incidens a Mansfield területén 1973.október 13.-án történt. Egy nyomozó keresi a tanúkat, hogy mi történt azon az estén.

Több jelenlegi és korábbi a területen lakók közül felvette a kapcsolatot az újsággal.

Senki sem tudja biztosan megmondani, hogy éppen mi volt az égen,azon a napon több mint 40 évvel ezelőtt. De sokan, akik látták azt mondták, hogy elég furcsa és olyan élénken emlékeznek rá, mintha tegnap történt volna.

Brian Stevens leírja, hogy milyen volt, mintha egy narancssárga labdát látott volna az égen,ami tükrözi a fényt, a lenyugvó napot.

"Nem tudtam levenni a szemem," mondta Stevens, aki idején 13.éves volt. "Másnap, amikor az újságban az első oldalon láttam a hírt, úgy éreztem, kiváltságos vagyok, hogy láttam."

Stevens azt mondta, amikor meglátta az objektumot,éppen sétált Ohio 39 és a  Roseland környéken, és kereste a Westbrook Country Clubot, amely felett az objektum lebegett.

Aznap este, Glenn Stout éppen szünetet tartott munkájában a Mansfield Tire, és ott állt a hátsó dokkolónál néhány munkatársával, amikor meglátta,úgy írja le, mint "egy őrült kerestem a fényt", és majdnem összeütközött egy helikopterrel  Westbrook Country Club felett.

Amikor meglátta a hírt, hogy egy UFO beleavatkozott egy katonai helikopter repülési útvonalába , biztos volt benne, hogy ugyanazt az esetet látta.


Korábban a nap folyamán, Judith Hamm kinn volt az otthona közelében, amikor meglátta, mint egy repülőgép repül riasztó sebességgel egy másik gép felé. Az objektum gyorsan elkanyarodott, és eltűnt.

"Majdnem felsikoltottam, mert azt hittem, hogy össze fognak ütközni" mondta. "

Hamm azt  gondolta a tárgy  egy katonai jármű, de gyorsabban mozgott, mint bármilyen repülőgép,amit látott már eddig.  Furcsa módon, úgy tűnt, hogy  ugyanolyan könnyen mozog előre és hátra.


/illusztráció/
"Nem vagyok nagy híve a UFO-knak, de most tudom, hogy mit láttam, és nem volt benne semmi katonai," mondta:Les Kiser.

Ő is 13 éves volt abban az időben, és hátsó udvaron dolgozott a Burger Avenuei házuknál , amikor meglátott egy ovális alakú járművet két piros lámpával. A piros lámpák eltűntek, majd egy zöld fény jelent meg, és ekkor megjelent  egy katonai helikopter.

Kiser becslése szerint a hajó körülbelül akkora volt, mint egy félpótkocsi.

"A húgom azt mondta:" Ez egy katonai helikopter, így talán a hadsereg. Ne mondj semmit senkinek róla. "Szóval én nem beszéltem róla körülbelül 40 éve pedig mély nyomot hagyott bennem -mondta Kiser.

Forrás:Mansfield News Journal

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

UFO baleset Magyarországon-A "Másik objektum"művelet

Ősvilági csillagkapuk- Ahol az istenek a Földre léptek

Magas szőkék, kis szürkék, gyíkemberek – Földönkívüli fajok