Vimanák-Az ősi indiai repülő szerkezetek
Az ősi szanszkrit szövegek bámulatos részletet tárnak fel a
Vimanákként ismert hihetetlen, írott történelem előtti repülő
masinákról.
Számos olyan ősi szövegben kerülnek leírásra ezek az elképesztő és nagyon fejlett járművek, mint amilyen a Yajurveda (Jadzsurvéda), a Mahabharata, a Samarangana Sutradhara, a Ridvéda, a Ramayana és még régebbi társaik.
Manapság a Wright fivéreknek, Orville-nek és Wilbur-nek, két amerikai testvérnek, feltalálónak és repülőgépgyártó úttörőnek tulajdonítják a világ első sikeres repülőgépének a feltalálását és megépítését. Mindazonáltal, az indiai mítoszok és legendák egyértelművé teszik, hogy már több ezer évvel korábban repülő szerkezetek hasították a kék eget.
Egyesek úgy vélik, hogy a mítoszok a valóságot tükrözik és a modern tudomány mindenben téved. Egy ilyen teória kerül napirendre az Indiai Tudományos Kongresszuson, amit január 3-7. között tartanak a Mumbai Egyetem Kalina kampuszán, méghozzá az „Ősi India Repülési Technológiája” című előadáson.
Az Ősi India Repülési Technológiáról szóló előadást Anand J. Bodas és Ameya Jadhav kapitány tartja.
Bodas elmesélte, hogy „az egykori indiai repülőgép egy országból a másikba, egyik földrészről a másikra, továbbá egyik bolygóról a másikra repült”.
Azt is állította, hogy akkoriban a repülőgépek „képesek voltak jobbra, balra, valamint hátrafelé is mozogni, eltérően modern társaiktól, amelyek csupán előrefelé mozognak”.
Felesleges mondani, hogy vannak olyan tudósok, akik szembehelyezkedtek a beszéddel és tiltakoztak. A NASA kaliforniai Ames Research Centre-énél dolgozó egyik tudós egy online petíciót indított útjára, követelvén, hogy töröljék az Ősi India Repülési Technológiáról szóló előadást a januárban Mumbaiban megrendezésre kerülő 102. Indiai Tudományos Kongresszus programjából, mert az kétségbe vonja a „tudományos fejlődés integritását”.
Dr. Ram Prasad Gandhiraman petíciója, amit már 220 a világ minden tájáról származó tudós és akadémikus ellátott kézjegyével, szembehelyezkedik azzal, hogy az előadást olyan tágabb kontextusba helyezzék Indiában, ami megkísérli összemosni a mitológiát a tudománnyal, továbbá idézi Narenda Modi miniszterelnököt, aki példaként hozta fel Ganésa istent arra, hogy ő az ókori indiai plasztikai sebészet páratlan tudásának terméke.
A valódi tudománynak széles látókörűnek kellene lennie és minden bizonyítékot fontolóra kellene vennie. Vajon egyes tudósok miért annyira buzgók, hogy megakadályozzák a vimanás előadást. Végső célul azt kellene kitűznünk, hogy megtudjuk az igazságot a múltunkkal kapcsolatban – arról, hogy mi történt, nem pedig arról, hogy szerintünk mi történt.
Az ősi India repülő szerkezetei lehet, hogy annyira hihetetlenül csengnek bizonyos emberek számára, hogy azok egyszerűen jobbnak látják, ha a képzelet világába helyezik azokat.
Mindazonáltal, ez nem tudományos fantasztikum. Léteznek olyan igazi szemelvények, amelyek a több ezer évvel ezelőtt készült szanszkrit klasszikus eposzokból származnak.
forrás:boldognapot.hu
Számos olyan ősi szövegben kerülnek leírásra ezek az elképesztő és nagyon fejlett járművek, mint amilyen a Yajurveda (Jadzsurvéda), a Mahabharata, a Samarangana Sutradhara, a Ridvéda, a Ramayana és még régebbi társaik.
Manapság a Wright fivéreknek, Orville-nek és Wilbur-nek, két amerikai testvérnek, feltalálónak és repülőgépgyártó úttörőnek tulajdonítják a világ első sikeres repülőgépének a feltalálását és megépítését. Mindazonáltal, az indiai mítoszok és legendák egyértelművé teszik, hogy már több ezer évvel korábban repülő szerkezetek hasították a kék eget.
Egyesek úgy vélik, hogy a mítoszok a valóságot tükrözik és a modern tudomány mindenben téved. Egy ilyen teória kerül napirendre az Indiai Tudományos Kongresszuson, amit január 3-7. között tartanak a Mumbai Egyetem Kalina kampuszán, méghozzá az „Ősi India Repülési Technológiája” című előadáson.
Az Ősi India Repülési Technológiáról szóló előadást Anand J. Bodas és Ameya Jadhav kapitány tartja.
Bodas elmesélte, hogy „az egykori indiai repülőgép egy országból a másikba, egyik földrészről a másikra, továbbá egyik bolygóról a másikra repült”.
Azt is állította, hogy akkoriban a repülőgépek „képesek voltak jobbra, balra, valamint hátrafelé is mozogni, eltérően modern társaiktól, amelyek csupán előrefelé mozognak”.
Felesleges mondani, hogy vannak olyan tudósok, akik szembehelyezkedtek a beszéddel és tiltakoztak. A NASA kaliforniai Ames Research Centre-énél dolgozó egyik tudós egy online petíciót indított útjára, követelvén, hogy töröljék az Ősi India Repülési Technológiáról szóló előadást a januárban Mumbaiban megrendezésre kerülő 102. Indiai Tudományos Kongresszus programjából, mert az kétségbe vonja a „tudományos fejlődés integritását”.
Dr. Ram Prasad Gandhiraman petíciója, amit már 220 a világ minden tájáról származó tudós és akadémikus ellátott kézjegyével, szembehelyezkedik azzal, hogy az előadást olyan tágabb kontextusba helyezzék Indiában, ami megkísérli összemosni a mitológiát a tudománnyal, továbbá idézi Narenda Modi miniszterelnököt, aki példaként hozta fel Ganésa istent arra, hogy ő az ókori indiai plasztikai sebészet páratlan tudásának terméke.
A valódi tudománynak széles látókörűnek kellene lennie és minden bizonyítékot fontolóra kellene vennie. Vajon egyes tudósok miért annyira buzgók, hogy megakadályozzák a vimanás előadást. Végső célul azt kellene kitűznünk, hogy megtudjuk az igazságot a múltunkkal kapcsolatban – arról, hogy mi történt, nem pedig arról, hogy szerintünk mi történt.
Az ősi India repülő szerkezetei lehet, hogy annyira hihetetlenül csengnek bizonyos emberek számára, hogy azok egyszerűen jobbnak látják, ha a képzelet világába helyezik azokat.
Mindazonáltal, ez nem tudományos fantasztikum. Léteznek olyan igazi szemelvények, amelyek a több ezer évvel ezelőtt készült szanszkrit klasszikus eposzokból származnak.
forrás:boldognapot.hu
Megjegyzések
Megjegyzés küldése